Czym kierować się przy wyborze hostess?

Być może brałeś udział w licznych targach, konwencjach, wystawach i wydarzeniach specjalnych. Wiesz, jak wybrać odpowiedni obrus, oświetlenie i lokalizację stoiska, aby zwiększyć ROI. Jesteś prawdziwym ekspertem, ale w którymś momencie dyrektor marketingu rzuca Ci wyzwanie i mówi: „zatrudnij hostessy”. Na szczęście, jeśli chodzi o hostessy Warszawa ma wiele do zaoferowania.

Jak znaleźć odpowiednią hostessę?

Wynajęcie odpowiednich hostess może być zniechęcające, ale jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Poniżej przedstawiamy podstawy, na które warto zwrócić uwagę, wynajmując tego rodzaju pracowników.

Wskazówka #1 dopasuj hostessy do wydarzenia

Musisz na początek zadać sobie pytania: gdzie odbywa się planowane wydarzenie? Czy to jest w domu, czy na zewnątrz? Jakiego rodzaju strój będzie noszony przez hostessy na imprezie?

Zadaj sobie te pytania przed wydarzeniem, abyś wiedział, jaki rodzaj hostess Cię interesuje. Hostessy ubrane w krótkie spodenki, czy prowokujący strój idealnie wpisują się w moto targi, promocje w pubach, czy imprezy na świeżym powietrzu. Na targach, konwencjach – lepiej, gdy pojawiają się w hurtowych koszulkach, a na bardziej eleganckich imprezach sugerujemy, aby hostessy nosiły seksowne stroje biznesowe. Wiedząc, jak będą ubrane – możesz sugerować się tym, przy ich wyborze. Nie każda bowiem będzie dobrze w określonym stroju, nie każda też może chcieć w konkretnym stroju wystąpić.

Można sobie to ułatwić, wpisując w wyszukiwarkę hasło „hostessy warszawa” bądź inna wybrana lokalizacja i dodając do tego bardziej szczegółowe wytyczne jak „hostessy warszawa promocja drinków” i tym podobne.

Wskazówka #2 pamiętaj o grupie odbiorców

Do kogo chcesz dotrzeć? Pamiętaj o grupie docelowej, wybierając hostessy. Zazwyczaj też lepsze wyniki osiąga się z tymi hostessami, które nie tylko ładnie się uśmiechają, ale też są zaznajomione z charakterem targów lub wydarzeń promocyjnych, w których biorą udział.

Hostessy dwujęzyczne sprawdzą się dodatkowo dobrze w środowiskach, w których te posługujące się jedynie językiem polskim nie mogłyby płynnie wchodzić w interakcje z międzynarodową klientelą. Nie zapomnij tego uwzględnić przy wyborze hostess.

Wskazówka #3 Pamiętaj o celach promocji

Co próbujesz osiągnąć? Jak duże doświadczenie musi mieć hostessa, którą chcesz zatrudnić, aby spełnić Twoje cele?

Jeśli chodzi o podniesienie świadomości marki – to potrzebujesz grupy hostess, które będą w stanie przyciągnąć uwagę na firmowe stoisko i pomóc w sprzedaży produktów, czy usług, jakie oferujesz. Takie zatrudnienie hostess na stoisko jest właściwym posunięciem dla Twojego zespołu. Aby cele zostały osiągnięte, wybrane hostessy powinny być żywe, towarzyskie i przyjazne. W przypadku imprez plenerowych ma to tym większe znaczenie: muszą być charyzmatyczne i energiczne.

Nieco inaczej jest wtedy, gdy Twoim celem jest przede wszystkim pozyskiwanie potencjalnych klientów, bo jeśli chcesz wynająć hostessę, która przyciągnie kluczowych Klientów do Twojego stoiska, to musisz poszukać kandydatek o nieco innym profilu. Taka hostessa niekoniecznie musi być charyzmatyczna i energiczna, ale z całą pewnością powinna posiadać wiedzę, umiejętności i doświadczenie w tego rodzaju założeniach, a jeszcze lepiej – w branży, w której się obracasz, aby pomóc Ci przyciągnąć docelowych klientów, by finalnie sprzedać im produkt/usługę.